HKliving is een Nederlands interieurmerk, gevestigd aan de Dieze in Dronten. Het merk staat bekend om zijn unieke mix van modern design en vintage invloeden. Het merk werd opgericht in 2009 door Emiel Hetsen en Sander Klaver, twee vrienden met een gedeelde passie voor interieurontwerp en reizen. Hun visie was om een merk te creëren dat betaalbare, eigentijdse en toch tijdloze ontwerpen aanbiedt voor het moderne huis.
Wat HKliving onderscheidt, is de eclectische stijl die ze omarmen. Bij HKliving putten ze inspiratie uit verschillende culturen en tijdperken, waardoor hun collecties een uniek en werelds gevoel hebben.
Een van de kenmerkende aspecten van HKliving is het vermogen om trends te omarmen zonder hun eigen identiteit te verliezen. Ze zijn voortdurend bezig met het verkennen van nieuwe materialen, kleuren en vormen. Dit maakt dat ze altijd relevant blijven in de wereld van interieurontwerp.
HKliving over hun brand philosophy
Gedurende ons ontwerpproces houden we ons aan een principe van grenzeloze creativiteit. Hierbij weigeren we compromissen te sluiten op het gebied van ontwerp. Onze inzet gaat verder dan het gewone omdat we willen blijven inspireren in de dynamische en steeds veranderende wereld van interieurdesign.
Wij streven ernaar een collectie te creëren die een breed scala aan smaken en voorkeuren zal aanspreken. Onze stukken zijn veelzijdig en kunnen fungeren als opvallende middelpunten in levendige omgevingen of als perfecte afwerkingen in minimalistische huizen. Wij streven ernaar om tijdloze ontwerpen te creëren die herkenbaar blijven en een onderscheidende, speelse uitstraling hebben.
Onze inspiratiebron vloeit eindeloos voort uit het verleden en levert ons een schat aan ideeën op. We nemen wat volgens ons resoneert met de interieurs van vandaag en transformeren dit in een onverschrokken ontwerp. Geworteld in de Nederlandse traditie van nuchterheid, vermijden we conventies en geven we er de voorkeur aan flexibel en instinctief te zijn.
Â